Berkongsi setiap pengalaman hidup adalah baik untuk diri sendiri dan orang lain membuat pengiraan erti sebuah kehidupan

Tuesday, August 17, 2010

CAKARAN PERTAMA

salam....tepat jam 2.55 pagi bertempat di No.29, level 18, Condo Beverly Hill, A famosa Resort...gua telah mencipta cakaran pertama gua atas desakan hati ni yang inginkan satu pentas baru utk gua bermain dgn kata-kata....tp sebenarnya gua bukan nye minat sgt mencakar nie.....gua lebih suke menggunakan lidah sbgai medium utk gua berinteraksi....

sblum nie...keje gua asyik nk maki makai je...abes air ludah percik kt muke orang....kadang-kadang...kahak pun penah lekat bertempek kt bulatan muke seeorg...ape2 pun, ini mungkin 1 permulaan baru dalam hidup gua....banyak bnde yg gua nk share ngn smua psl kehidupan ini....ada yg suka...ada yg luka dan ada yg duka....tp btul ke ade org ckp "klu sumting yg manis..kte perlu share ramai2 but klu sumting yg pahit kite telan sorg2"....tak kesah la btul ke tak...yg penting pemahaman dan penerimaan seseorg terhadap sesuatu perkara....

tak kesah la ape terjadi...yg gua tau...ari nie gua dh mencakar di dinding ini....hahahahaha

p/s
~kegembiraan perlu dicari bukan ia datang terbang mencari~

3 comments:

NUR SYAFIQAH said...

abe.... congrats!! kahak abe tertinggal kat umah kami.. sile tuntut dengan segera!

AIRUL AFFENDI said...

hahaha...kt uma ke or kt muke korg?

aku setia said...

ini mulut naga ke...kalau naga skali bukak mulut kuar api...hahaha...
(gurauan semata2..) :-p